Интериорен дизайн на обслужващи помещения

Освен професионализма и качеството на предоставяните услуги, дизайнът играе решаваща роля за възприемането на помещение за обслужване от потенциален клиентóй. Външният вид на интериора на помещенията е важен елемент от имиджа на компанията. Елегантно и функционално проектираният интериор привлича посетителите с външния си вид и насърчава по-нататъшните посещения.



Интериорен дизайн на обслужващи помещения


Днес конкуренцията на пазара на услуги е много остра. За да съществувате и оцелявате, струва си да инвестирате в уникален интериорój помещенията. Създаване на имидж на марка, който ви позволява да произвеждатеóда ядеш продукт в бранша влияе върху успеха на компанията.




Независимо дали имаме идея как да подредим нашите сервизни помещения или все още нямаме такава идея, струва си да се възползваме от професионална помощ на интериорен дизайнер. Интериорният дизайнер ще се погрижи за приятелската атмосфера на интериора и spóидентификация на място. Той ще събере всички идеи заедно, ще ги облече в цвят и материали и ще даде съвети за избора на всички елементиóв интериора.


Интериорен дизайн на обслужващи помещения


КАК ДА СЪЗДАДЕМ ИНТЕРИОРА НА МЕЧТА НА НАШИЯ СЕРВИЗ ИМОТ?


Представяме някои ценни съвети от архитекта Петър Дзидух, Perfect Space.


1. МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ.


В самото начало си струва да анализираме местоположението на нашите помещения. Ако имаме място в самостоятелна сграда, трябва да се върнемóобърнете внимание на któстраница за поставяне на главнаóсайт, вход и реклама, така че да бъдем забележими и разпознаваеми за минувачитеóот улицата. Връщанеóмолци внимание към количеството светлина, влизащо в помещенията. Нека проверим дали не се приближаваме към консерватора на паметникаóв. В този случай трябва да вземете предвид няколко ограничения по отношение на външния вид на помещението и фасадата му. Ако нашите помещения се намират в помещенията на търговски център, е необходимо преди започване на проектиране, обновяване и строителни работи, трябва да се свържем с ръководството на галерията и техническия инспектор, за да разберем какви насоки за проектиране има нашата галерия..


2. НЕОБХОДИМИ АРГАНИЗАЦИИ.


Поради своята специфичност служебните помещения се класифицират като интериори за обществено обслужване. Не забравяйте, че интериорният дизайн трябва да бъде съгласуван с оценителя на противопожарната защита и с оценителя на здравето и безопасността и Sanepid. На етапа на проектиране трябва да имаме предвид тези проблеми.


Интериорен дизайн на обслужващи помещения


3. ВЪТРЕШНА ФУНКЦИЯ.


Развитието на космоса трябва да бъде напълно адаптирано към бизнес профила и философията на компанията.


4. КОМФОРТ И БЕЗОПАСНОСТ.


Когато подготвяме интериорния дизайн, ние се уверяваме, че всеки потребител се чувства безопасно и комфортно в него. Стаята трябва да е добре осветена. Нека направим интериора приятен и благоприятен за срещи. Нека премахнем всички физически бариери, като ненужни прагове, излишни стени, прегради. Стремим се да отворим пространството колкото е възможно повече. Чисто, светло пространство, не затрупано с ненужни предмети, създава атмосфера, благоприятна за срещи с клиента.


Интериорен дизайн на обслужващи помещения


5. АРГАНИЗАЦИЯ.


Винаги трябва да поставяме бензиностанциите с лице към клиента. Такова споразумение е по-удобно за потребителя, ние вдъхновяваме по-голямо доверие и показваме, че сме отворени към клиента.


6. ДЕН.


Нека използваме дневна светлина. Ако имаме големи сайтове, не ги закривайте изцяло. Нека покажем какво се случва вътре. Нека минувачите да се заинтересуват от играта на светлината в помещенията, изложбата и интериорния дизайн.


Интериорен дизайн на обслужващи помещения


7. СМЕЛЕН ДИЗАЙН.


Не bóНека приложим нестандартни материални решения, нека променим значението на предметите. Нека имаме смелостта да развихрим въображението си и да реализираме идеите си. Оригинален елемент в интериора винаги ще бъде добре дошъл.


8. ИЗЧИСЛЕНИЕ НА ОХЛАЖДАНЕ.


Интересното е, че много интересни сервизни интериори са създадени с малко финансови разходи. От само себе си се разбира, че не можем да направим приятно място за обслужване с бюджет. Архитектът трябва да може да изчисли. Има ме на пазараóсъздаване на евтини, добри решения, któПонякога е достатъчно да комбинирате нетрадиционно, за да получите желания ефект.




Коментари

Популярни публикации